Akinek a tudás megszerzése drága, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?

Tonk Emil
Versenytárs, a fejlődésed garanciája

„Csak jelentékeny embereknek van jelentékeny ellenfelük.”

 

Akinek nincsenek versenytársai, az csak visszafejlődhet.

Attól a pillanattól kezdve fejlődünk, amint megjelennek olyan versenytársak, akik legalább olyan jók, ha nem jobbak, mint mi. Akik viszont megnézik, melyek a versenytárs erősségei, és azokhoz igazodnak, meg tudják őrizni a piaci pozíciójukat.

 

Azt nem tudod befolyásolni, hogy milyenek a versenytársaink, sem azt, hogy hányan vannak. Az viszont, hogy ebből milyen tőkét tudsz kovácsolni, azon múlik, hogy hogyan gondolkodsz róluk, és milyen képet alakítasz ki a fejedben.

 

Kit tekints igazi versenytársnak?

Igazi versenytársnak csak az tekinthető, aki abban a termékkategóriában legalább olyan jó, vagy jobb, mint mi, a piaci pozíciója legalább akkora vagy nagyobb, mint a mienk, vagy a fejlődése és a dinamizmusa erőteljesebb, mint a mienk.

 

A komoly versenytársak fejfájást okoznak, de abban segítik a céget, hogy jobb irányba fejlődjön. Fontos a cégünk filozófiájában elültetni, hogy a munkatársak igenis figyeljenek a versenytársakra!

Tudják meg, hogy milyen jó véleményeket hallottak a róluk, jegyezzék meg, adják közzé, tegyék publikussá a cégen belül. Ez nagyon fontos lesz majd, hiszen ennek alapján tudjuk meg, hogy milyen irányba kellene elmozdulnunk.

Ebben segít Neked Tonk Emil tréningje... ha komolyan fejlődni szeretnél!

Elmondja mit tegyél, mit ne, és hogyan nyilvánulj meg, ha a versenytársaidról van szó.

 

Amiről biztosan szó lesz

ü  Ismerd meg a versenykörnyezetedet!

ü  Kik az igazi versenytársaid, és kit tart annak
a vevőd?

ü  Miként gyűjts információkat a versenytársaidról?

ü  Hogyan pozícionáld magad?

ü  Hogyan építs a versenytársad erősségeire?

ü  Érvelési stratégiák és tanácsok

ü  Miért ne minősíts negatívan a versenytársaidat?

ü  Mit tegyél, ha a vevő komoly versenytársra
hivatkozva teszi függővé a döntését?

ü  Hogyan pozícionáld a saját céged
az összehasonlításban?

ü  Hogyan növelheted az esélyeidet a későbbiekben is?

ü  Hogyan lesznek referenciáid?

ü  Miért téged választottak az eddigi partnereid? - a jó referenciák

ü  Hogyan hivatkozz a rájuk?

ü  Miként kovácsolhatsz tőkét belőlük?

ü  Hogyan használd fel a referenciáidat
az üzleti kapcsolataid bővítésére?

 

Ha megrendeled, hozzáférést kapsz a felvételhez, amit letölthetsz, kérdéseidet pedig utólag bármikor felteheted.

Mennyit kell a tudásodba fektetned?
4.950,- Ft (Áfával)
Fizetési mód: átutalás

 

Info-vonal:
+36 20 824 2224 

4.950 Ft