Akinek a tudás megszerzése drága, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?

Tonk Emil
Lojális vevő - a legnagyobb kincs

Tudj meg mindent a vevőidről, mert a jövedelmed az ő zsebükben van!

A vásárlók érzéseket, elégedettséget vesznek, nem pedig termékeket. Az elégedett, lojális vevő pedig a legnagyobb kincs. Ha a vevőnek valami megéri, egyszer mindenképpen megveszi, de nem mindegy, hogy hol!

Ismerd meg a vásárlói típusokat, tanuld meg a velük való sajátos bánásmódot, hogy az egyre jobb minőséget keresve egyre nagyobb értékben vásárolnak majd Tőled.

Ha megismered és megtalálod a vevőt és megfelelően kommunikálod számára a hasznokat és az előnyöket, akkor az elégedettsége által úgy kötheted magadhoz, hogy egyetlen versenytárs sem tudja tőled őt elcsábítani.

 ... mert elégedett vevő akkor sem választ mást, ha az olcsóbb. 

Ez a tréning Neked szól, hogy az érdektelen vevőidből lojális, visszatérő vásárlók legyenek, akik ajánlásaikkal jó hírét viszik a cégednek és a termékeidnek.

 

Amiről biztosan szó lesz

ü  Hogyan gondolkodj a vevőidről?

ü  Hogyan érd el, hogy bízzanak benned?

ü  Hogyan alkalmazkodj a változásokhoz?

ü  Mit tegyél, hogy Tőled vásároljanak?

ü  Mire érzékenyek mostanában a vevők?

ü  Hogyan érd el a vevő elégedettségét?

ü  Hogyan bánj a különböző típusú vásárlókkal, hogy hosszú távon lojálisak legyenek hozzád?

  • Az érdektelen vevő, akinek most nem aktuális a vásárlás, avagy hogyan legyél a legjobb alternatíva
  • A tájékozódó vevő, aki információkat gyűjt a vásárlási döntéséhez, és akinek az érdeklődése ráutaló magatartás a későbbi vásárlásra
  • Az első vásárló, akivel, ha jól bánunk, akkor visszatérő vevő lesz belőle
  • A visszatérő vásárlók, akik, ha megfelelő bánásmódban részesülnek, hosszútávon a cég stabil működését biztosítják
  • Referenciavevő, aki nem más, mint az elégedett, visszatérő vásárló
  • A törzsvevő, aki megérdemli a figyelmességet, a megkülönböztetést
  • A nagykövet, aki megkönnyíti mások döntését irányunkba és megerősíti az ár iránti bizalmat

Hogyan érd el, hogy a vevőd hozzád legyen lojális, újra és újra nálad költse le a pénzét?

Ebben segítek Neked Tonk Emil tréningje.

Ha megrendeled, hozzáférést kapsz  a felvételhez, amit letölthetsz, kérdéseidet pedig utólag bármikor felteheted.

 

Mennyit kell a tudásodba fektetned?
4.950,- Ft (Áfával)
Fizetési mód: átutalás

 

 

Info-vonal:
+36 20 974 8188 

 

4.950 Ft